|
Які заходи безпеки реалізовані у Vaporesso XROS 5
|
|
| a_sov | Дата: П`ятниця, 26.09.2025, 08:43 | Повідомлення # 1 |
|
Генерал-майор
Група: Пользователи
Статус: Offline
| Привіт, спільното. Хочу порадитися з вами. Я задумався про покупку vaporesso xros 5, бо сигарети реально вже набридли — і кошти тягнуть, і запах вдома стоїть, і самопочуття не те. У мене питання більше практичне: як у вас із картриджами — де купуєте, чи вони справді довго служать? Чи відчувається різниця в порівнянні з іншими моделями, наприклад, тим самим xros 3? Бо я новачок і боюся, що можу помилитися з вибором.
|
| |
|
|
| misterbicips | Дата: П`ятниця, 26.09.2025, 08:44 | Повідомлення # 2 |
 Генерал-лейтенант
| Я користуюся xros 5 уже понад пів року, і можу розповісти детальніше. Картриджі служать у середньому 10–14 днів при активному парінні. У мене було так, що один витримав 20 днів, але це радше виняток. Що стосується якості — смак передається дуже чисто, жодного гару перші дні. Важливо ще брати правильну рідину: занадто густі швидше «вбивають» картридж. Я завжди маю в запасі мінімум два, інакше ризикуєш залишитися без. В цілому я реально задоволений і не повернувся б до сигарет.
|
| |
|
|
| kirilzhilenko80 | Дата: П`ятниця, 26.09.2025, 08:44 | Повідомлення # 3 |
|
Генерал-майор
| Я не мав свого xros 5, але пробував у знайомого. Для мене, як для людини, яка ще курить тютюн, враження були сильні. Тяга максимально схожа на сигаретну, удар по горлу відчувається, смак насичений. Я думаю, що для тих, хто хоче кинути, це одна з кращих систем. З мінусів — витратники коштують дорожче, ніж хотілося б. Але якщо порахувати витрати на пачки сигарет за місяць, то економія очевидна.
|
| |
|
|
| menigorek | Дата: П`ятниця, 26.09.2025, 08:45 | Повідомлення # 4 |
|
Генерал-майор