|
LEGO Classic - чи не нудно дітям, збирати подібні конструкт
|
|
| bolshechem_zhizn | Дата: Неділя, 26.10.2025, 06:13 | Повідомлення # 1 |
|
Полковник
Група: Пользователи
Повідомлень: 230
Статус: Offline
| Чи буває дітям нудно збирати набори конструкторів, де головна ідея - просто створювати різні базові конструкції, і як часто такі набори стимулюють уяву та фантазію, якщо вони не містять конкретного сюжету чи відомих персонажів? Який конструктор замовити дитині?
|
| |
|
|
| akhamsa | Дата: Неділя, 26.10.2025, 06:14 | Повідомлення # 2 |
|
Генерал-майор
Група: Пользователи
Повідомлень: 303
Статус: Offline
| У мене син теж спочатку швидко втрачав інтерес до LEGO Classic. Ми спробували ставити маленькі цілі: зібрати певну фігуру, а потім поєднати кілька наборів. Так він відчув, що результат конкретний, і почав довше гратися. Можна ще пробувати збирати конструктор разом з батьками, щоб було веселіше і не здавалося одноманітно.
|
| |
|
|
| biteh | Дата: Неділя, 26.10.2025, 06:14 | Повідомлення # 3 |
|
Полковник
Група: Пользователи
Повідомлень: 176
Статус: Offline
| Я помітив, що цікавість сильно залежить від віку і характеру дитини. Старші діти швидше розуміють, що можна створювати свої варіанти і вчаться планувати, а молодші більше орієнтуються на картинки в інструкції. Тому якщо брати LEGO Classic, краще спочатку разом збирати щось знайоме.
|
| |
|
|
| cocacola | Дата: Неділя, 26.10.2025, 06:14 | Повідомлення # 4 |
|
Подполковник
Група: Пользователи
Повідомлень: 132
Статус: Offline
| Якщо хочете, щоб дитина реально не нудьгувала з LEGO Classic, я би радив обрати набори, де багато базових кубиків різного кольору і форм, тоді можна будувати будь-що. У нас добре спрацювало, коли ми робили невеликі змагання, хто швидше збудує щось своє. Також можна комбінувати з тематичними наборами, тоді є наочний приклад і одночасно місце для фантазії. Можна подивитись конструктори LEGO Classic https://chudo-ostriv.com.ua/ua....go.html в магазині Чудо Острів, там багато різних комплектів і можна вибрати по набору кубиків і кольорів, щоб дитині було цікаво створювати власні моделі і експериментувати з конструкціями.
|
| |
|
|